Aktuality09.05.2019

Mladý Demosthenes 2019

I tento rok se konal další ročník řečnické soutěže Mladý Demosthenes. V pondělí 6. 5. 2019 proběhlo školní kolo, kterého se nakonec zúčastnilo celkem 10 dívek a chlapců z 8. a 9. ročníků. Jejich výkony byly velmi vyrovnané, jejich schopnosti zaujmout posluchače a jazyková vybavenost pozoruhodná. A zde jsou ti nejlepší. 3. místo obsadila Eliška Sečenová z 9. A, která nás obohatila svým řečnickým…

Výsledky přijímacího řízení do třídy s rozšířenou výukou matematiky a informatiky Zadání přijímacích zkoušek z matematiky Řešení úloh z matematiky

V pátek 3. 5. proběhl ve školní družině projektový den zaměřený na ekologii s názvem ,,Od stromu k sešitu,,. Paní vychovatelka Martina Všetulová s manželem a dcerou Kájou dětem připravili program, ve kterém je seznámili, jak jsou pro nás stromy a lesy životně nezbytné a čím vším jsou nám stromy prospěšné. Jsou pro nás důležité z hlediska ekologického a užitkového. …

Dne 29. 4. se odehrálo okrskové kolo Mc Donald´s Cupu mladších žáků. Družstvo ve složení Masarik Petr, Tureček Vilém, Dvořák Tobiáš, Bureš Adam, Vybíral Tomáš, Šišlák Jakub, Štanglová Adriana, Horkel Matyáš, Otáhal Jan, Štípa Jakub a Bukvald Adam, hrálo s velkým nadšením, ale nestačilo to na finále.   Zato druhý den 30.4. nastoupilo družstvo starších žáků ve složení: Matoušek Petr,…

Aktuality06.05.2019

Buď safe online

Od 24. 4. do 30. 4. probíhalo hlasování v soutěži o přednášku na téma bezpečnost na internetu s Jirkou Králem. Jirka má s bezpečností na internetu řadu zkušeností a chtěli jsme, aby se o ně s námi podělil. Bohužel se naší škole nepodařilo získat nejvíce hlasů, takže se na naší škole Jirka neobjeví. S celkovým počtem 2468 hlasů jsme totiž nemohli soupeřit se základní školou Kroměříž,…

[caption id="attachment_63463" align="alignleft" width="225"] dav[/caption] Velká gratulace míří našemu spolužákovi Tomáši Stuchlíkovi, který o víkendu vybojoval v krajském kole pěvecké soutěže Zazpívej, slavíčku krásné druhé místo. V konkurenci 30 zpěváků se dokázal prosadit a svým výkonem přesvědčil porotu o svých kvalitách. Jsme rádi, že po Magdaléně Žmolíkové, která svou kategorii vyhrála,…

Aktuality30.04.2019

Štafetový pohár

Ve čtvrtek 25. dubna se žáci 1. stupně zúčastnili okrskové soutěže Štafetového poháru. Soutěžilo se ve štafetovém běhu mladších a starších žáků, a to 8 x 100 m  a 8 x 200 m smíšených družstev. Naši mladší běžci získali 2. místo ve štafetě 8 x 100 m. K získání poháru se počítaly tři časy - mladší, starší a jedna smíšená štafeta. Celkem běželo 14 družstev. ZŠ Staré Město se umístila na…

Aktuality30.04.2019

Prváčci jako indiáni

Dne 26. dubna jsme se vydali oslavit Den Země „po indiánsku“ na zahradu SVČ Klubka. Tam jsme plnili  praktické úkoly  na stanovištích. Poznávali jsme stopy zvířat, bylinky, stromy, stavili ohniště, třídili odpad a také stříleli z luku. Nakonec jsme hledali podle indicií poklad. Žáci z prvních tříd tak ukončili projekt Indiánská matematika jako opravdoví indiáni a užili si…

Druhá informativní schůzka Francie pro žáky a rodiče se blíží. Ve čtvrtek 2.5.2019 v 16.00 ve školní jídelně se sejdeme s majitelkou cestovní kanceláře Veligrad Tour a zástupcem vedení školy. Vaše účast je opravdu nezbytná. Budeme se na Vás těšit. Jakékoliv dotazy zasílejte na email: weinbergerova@zsstmesto.cz

Dne 24. dubna jsme v 8:00 hod. vyjeli do Nové Lhoty do Hotelu Háj v krásné přírodě Bílých Karpat. Cesta autobusem rychle uběhla a po 45 minutách jsme natěšeni vystupovali v krásném prostředí hotelu. Společně s námi jely paní učitelky: Slančíková, Valíčková, Kardosová a Mikulíková. Ihned po příjezdu jsme se ubytovali a po svačině jsme se rozdělili do čtyř skupinek. Každá skupinka pracovala na…

Aktuality28.04.2019

Den Země v Chřibech

Každoročně lidé po celém světě slaví 22. dubna Den Země. Tradičně se i naše škola připojila k této události na podporu ekologie, probuzení zájmu o přírodu, ochranu životního prostředí a nutnosti změny chování lidí vůči přírodě a planetě vůbec. Třetí ročníky 24. a 25. 4. s nadšením vyrazily do Chřibů a prozkoumávaly přírodu okolo hradu Buchlova, orientovaly se podle mapy a zároveň uklízely…

Aktuality26.04.2019

Exkurze v Praze

Na čtvrtek 25. dubna se všichni žáci pátých tříd moc těšili. Jak by ne, vždyť nás čekala exkurze do Prahy. V 05:15 ráno jsme se shromáždili na vlakovém nádraží ve Starém Městě a odtud jsme Leo Expresem odjeli směr Praha. O půl deváté ráno jsme byli v Praze. Prošli jsme rušnou halou hlavního nádraží a přestoupili na metro C, které nás dovezlo do stanice Vyšehrad. Dále jsme už putovali pěšky…