30.05.2014

Ozdravný pobyt 3.A

Zprávy: Den poslední - ale naplněn činnostmi od začátku do konce Dokončili jsme panenku Valašku, vyhodnotili výsledky valašských soutěží, rozdali poslední Jurovalšáky kryté valašským voňavým senem. Odměněni jsme byli i za úklid na pokojích a byli jsme pasováni na čestné občany Valašského království. Sbalili jsme si kufry a po obědě jsme vyrazili do Uherského Brodu do muzea J. A. Komenského, kde nás čekala interaktivní prohlídka krojů z okolí Uh. Brodu. Kroje jsme si zkoušeli, tkali jsme stuhy a vyšívali výšivky. Sláva nazdar výletu, zvládli jsme to a jsme tu…… Ozdravný pobyt 3. A skončil a už budeme jen vzpomínat na krásné valašské lesy, louky, kopce, svěží vzduch, hry a soutěže, kvízy a úkoly, výtvarné tvoření, výlety, plavání, legraci, kamarády, pokojíčky …. (Děkujeme rodičům za dárky a odměny, které nám udělaly velkou radost.) Zprávy: Jelenovská den 4. výletní Ve čtvrtek jsme šli na půldenní výlet. Ráno jsme se nemohli probudit, tak nás nechaly paní učitelky spát až do snídaně, takže jsme nestihli rozcvičku. Plavání nás osvěžilo. V 11 hod. jsme se vydali po zelené značce na hrad Brumov. Po cestě jsme si na paletky lepili rostlinky, které jsme si nasbírali v lese a na louce. Ke konci cesty začalo pršet, naštěstí jsme našli zkratku na hrad. Pan kastelán nás trochu vyděsil, ale byla to legrace. Na  hotel jsme se svezli vlakem, který jel přes dva dlouhé tunely. Večer jsme soutěžili v našich týmech: Radegasti, Valašky, Frgály a Valašské vlajky. Stihli jsme si vyrobit panenku a hlavně nás na noční jelenovské mýtině překvapily spadlé hvězdy, ty jsme si posbírali a pak vyrobili svá nová souhvězdí. Kočičí oči nás zavedly k pokladu a pak už jsme se vypravili do peřin. Dobrou noc. Zdraví a na všechny se moc těší vaše 3.A PS: V PÁTEK PŘÍJEZD VE 14.30 HOD. Zprávy: Hotel Jelenovská den 3. muzejní Dnes jsme začali opět rozcvičkou. Snídani jsme měli už o půl osmé, abychom co nejdříve mohli po červené značce seběhnout do Valašských Klobouků, kde jsme navštívili Valašské muzeum. Velmi se nám líbila expozice o pravěku a o nejslavnějších klobouckých řemeslech – soukenictví, plátenictví a barvířství. Pak nás čekal výstup zpět …až do nebes… zpět na Jelenovskou. Cestou jsme našli i pár hřibů. Odpoledne nás čekala přednáška o zvířatech Valašska zakončená fáborkovým závodem. Příjemným osvěžením bylo podvečerní koupání a den jsme zakončili výtvarnou dílnou – připravili jsme si těsto a vymodelovali si valašského boha Radegasta. Loučíme se valašským pozdravem: „NIGDY SA NEVZDÁVAJ, GDO MOŽEŠ POMÁHAJ…“ Vaše 3.A P.S. Dostali jsme pochvalu: žáci 3.A jsou nejhodnější hosté hotelu. Zprávy: Hotel  Jelenovská – den druhý Ráno nás vzbudilo sluníčko. Krásně jsme se protáhli na rozcvičce. Po snídani nás čekal bazén, voda byla prima 29°C. Dnes jsme měli jít na rozhlednu Královec, jenže po obědě pršelo, tak se šlo ven plnit úkoly. Když jsme nemohli jít na rozhlednu, tak jsme si ji po družstvech vyrobili v lese z přírodních věcí – klacky, listí, mech, šišky. Pak se rozhodovalo, kdo má nejhezčí. Vyhrála skupina Radegast. Úplně nám přestalo pršet. Po cestě zpět na hotel jsme hledali topografické značky, ty jsme si pamatovali a na konci cesty zapsali. U hotelu se hrály další hry. Po výborné večeři jsme se sešli v klubovně, naučili se novou písničku a vyráběli jsme berábka. Všechny vás zdraví 3.A Zprávy: Hotel Jelenovská den 1. Cestou jsme se zastavili v Luhačovicích. Ochutnali jsme čtyři prameny – pramen sv. Josefa, Ottovku, Dr. Šťastného, Vincentku. Pak jsme jeli na hotel Jelenovská. Vybalili jsme si kufry a šli na oběd. Po obědě jsme si vytvořili erb na pokoj a potom jsme šli do lesa plnit úkoly a hrát hry. Večer si každá ze čtyř skupinek vytvořila svou vlajku. Všechny vás zdraví 3.A [nggallery id=1011]